Find inspiration til din webshop

Gør som +3.000 andre webshops og få en fleksibel platform, der kan bære din succes.

Succeshistorier / Luksusbaby

luksusbaby-logo
DRØMMEN OM AT STARTE EN WEBSHOP

Tvillinger satte skub i drømmen

I 2013 kom Ann-Louise og Mortens tvillinger til verden. Tvillingerne blev startskuddet til Luksusbaby, da Ann-Louise i sin barselsboble selv manglede en go-to webshop, hvor alt det lækre kvalitetstøj- og udstyr til børn var samlet.   

Drømmen var at starte en webshop med alt det bedste til børn, hvor en ekstraordinær kundeservice blev vægtet over tilbud og rabatkoder. 

arrow2
Klik og læs hele historien

Facetimer med kunderne - også juleaften

Morten har oplevet en tendens med, at jo større virksomheder er, jo mere tilbøjelige er de til at gemme deres telefonnummer væk på deres website. Det synes han er ærgerligt. Hos Luksusbaby vil de meget gerne have den personlige kontakt med deres kunder – og de ser derfor meget gerne, at deres kunder ringer til dem.  

De vil gå meget langt for at hjælpe kunderne i hus med en ordre. De har flere gange facetimet med kunder fra den ældre generation for at guide dem rundt på webshoppen: 

“Jeg ville gerne lave en webshop, der kommer så tæt på at være en fysisk butik som overhovedet muligt. Når man er på vores webshop, har surfet lidt rundt, måske har haft kontakt med vores kundeservice - så skal man næsten have en fornemmelse af, at man har været i en fysisk butik. Man skal kunne mærke stemningen”, fortæller Morten. 

Selv juleaften er der åbent på telefonen. Et år fik Morten en kunde i røret, der fortalte, at julegaven til hendes datter fra Luksusbaby desværre ikke var nået frem. Det kunne Morten ikke bære - og han tilbød faktisk kunden, at han personligt kunne køre ud med gaven. Det takkede kunden dog nej til, men gad vide, om Luksusbaby ikke optjente nogle point på kundeservicekontoen hos den kunde.

Hver kunde skal føle sig unik

Hos Luksusbaby gør de en dyd ud af, at alle kunder skal føle sig unikke. Derfor får alle kunder et håndskrevet kort med en personlig hilsen med deres pakke. 

Hvis man chatter med Luksusbaby, vil man opleve, at de er fans af emojier. Der bliver sendt mange hjerter afsted. De bruger emojier til at støtte op om den uformelle og personlige stemning, som de gerne vil skabe over hele linjen. 

Ingen kommentarer på Luksusbabys facebookside er skrevet forgæves. De læser og liker nemlig hver en kommentar. Alle kunder skal føle sig hørt og set.  

Luksusbabys facebookkonto er flere gange blevet lukket af Facebook, fordi de tror, det er robotter, der liker alle kommentarerne. I virkeligheden er det bare Morten, der sidder ved tasterne og smider likes afsted:

Man kan godt føle sig lidt dum en gang i mellem. Især hvis der er over 1000 kommentarer. Men jeg gør det for at fortælle folk, at vi er her, og at vi er tilgængelige”, siger Morten. 

Også i den fysiske butik i Aalborg har de fokus på ekstra god kundeservice. Her nævner Morten, at de ikke kun har blik for moren, der shopper i butikken, men også faren der triller med barnevognen udenfor. Han bliver tilbudt en kop varm kaffe, fordi han også skal mærke den gode service. 

Fokus på andet end det tekniske 

Da Luksusbaby startede webshop tilbage i 2013 lagde de ud med at skyde 10.000 kroner efter et webshopdesign, og ellers kørte de bare med DanDomains standard webshopsystem – som de også bruger den dag i dag.   

For Morten og Ann-Louise var det vigtigt, at det var et nemt webshopsystem, så de kunne fokusere på meget andet end det tekniske: 

“Vi lagde vægt på brugervenlighed og dansk support, da vi skulle vælge webshopsystem. Begge dele har DanDomain. Det gør, at man ikke skal have en IT-ekspert med i bagagen. DanDomain er specielt god til os, som har fokus på mange andre ting end det tekniske”, siger Morten.

Luksusbaby
Luksusbaby
MANGE FREMTIDSPLANER I SIGTE

Egen kollektion i støbeskeen

Luksusbaby har mange fremtidsplaner. De vil gerne udvide til andre lande. De ser især en mulighed i Asien, hvor de allerede har en lille fast kundeskare.  

Derudover vil de gerne lave deres eget brand med en egenproduceret kollektion. Ann-Louise har en god fornemmelse for, hvad kunderne gerne vil have af produkter, så hun står for idéudviklingen. Alt i alt går Luksusbaby en spændende tid i møde.  

Hvis du går med iværksætterdrømme og overvejer at starte din egen webshop, så har Morten dette råd til dig:

““Hold dig til dit koncept, hav is i maven, og sørg for gå "all in", og dyrk din idé 24/7, hvis det skal være mere end blot en hobby. Lyt mest på dig selv, og følg dine mavefornemmelse.” 

- Morten

 

Drømmer du om samme succes?

Sidder du nu og drømmer om samme succes som Luksusbaby? 

Så lad DanDomain hjælpe dig med at komme i gang - det er nemt og hurtigt, og ikke mindst 100% uforpligtende! 

Prøv vores webshopsystem allerede i dag, og få 30 dage gratis lige her.

Klik og se deres hjemmeside
arrow2 2

Drømmer du om at starte din egen webshop?

Gør drømmen til virkelighed hos Danmarks bedste og største platform til online købmænd. Hent din gratis demo nu.

Prøv webshop gratis i 30 dage